Son bir yıl içerisindeki blog aralarımın perpetual açıklamaları..

Merhabalar,

Uzun zamandır yazmamıştım, bugün tekrar başlamak amaçlı geçen süre içinde hangi hırbolarla tanıştım, hangi şoparlarla iş yaptım ve yine aklımda ne gibi projeleri oluşturdum anlatayım. Son bir yıllık blog kaybının sebeplerinden biri olarak gösterebileceğim ve genelde de kariyer-iş-para-aile ve benzer sosyo-kültürel ve sosyo-ekonomik dengenin sizi zorladığı şekli ile, o görünmez el için kafamı biraz kaldıramaz oldum. Mr.Robotçular kaptı onu.

schmidt2Kronolojik düzene göre gidersek ve adeta bir Patek Philippe saatini o muhteşem ve muazzam yapan perpetual takviminden yola çıkarsak, geride bıraktığımız 2015 yılının büyük bir çoğunluğunda, zengin bir holding ailesinin kenara itilerek sen git de bu işi yap dendiği birinin kurduğu ve iki üç laga luga ile yürütülen sözde ülkemizin çok da insanların umrunda olan ilk 500ünde bir firmada zaten büyük çoğunluğunu bildiğiniz şeyleri size türkçe kurallarına ve kendi ateist pörtfoyuna uydurarak anlatmaya ve bu anlamda çalışmaya çalışan gerizekalılar arasında, gönül ilişkisi ile bağladıkları şirketlerin sunucularını kontrol etmekle geçirdim. Tabi bu aşama parabolik olarak gerçekleştiğinden ve bahsi geçen portakallar tüm bu sunuculardan ne kadar bitcoin harmanladığımı bile anlamazken aklıma bu parabolik dengeleri bozabilecek ve Optimus’tan sonra kendi yoluma ve fikirlerime daha resmi daha net ve kazançlı şekilde bakabileceğim yollar üretmeme sebep oldu. Bu kronoloji içerisinde, hazırladığım ve ön testlerini gerçekleştirdiğim ve daha çok derin sunucu-altyapı tarafıyla alakalı ThinCloud projesi ile bir kez daha Sanayi Bakanlığının desteğine layık görüldüm. (Konu ile ilgili birleşim firmamız Rakun Bilişim hakkında rakun.com.tr’den ayrıntılı bilgilere ulaşabilirsiniz, hatta onu bunu geçin uğrayın da kahve içelim!). Bununla da bitmedi, üzerine yaklaşık bir yıldır düşündüğüm Sharemysensor projesi de bakanlık tarafından onaylanarak büyük bir yük altına girdim. Yok lan bayram ettim, bahsi geçen projeler 6 aylık periyotta en geç sonlanacak, bakalım. Bu projelerin açıklanması ve portakalların suyunun çıkmasını müteakip istifayı basıp, hemen son model audime atlayıp yeni ofisimin yoluna düştüm. Geçen belki de kısa bir süre içerisinde eminim ilerleyen günlerde ülkemizin de işine yarayabilecek, tamamen bilişim veya mekanik çapta olmasa da güzel projelerin yeşerdiğini gördüm. Şu an açıkcası hala bu yeşeren projelere can suyu vermekle meşgulüm çünkü saçma sapan insanların bilişim sektöründe ilerlemesi, bu alanda babasının dedesinin malıyla ve gerizekalı olmasına rağmen ittirmeyle şirketler açarak devletin ve milletin kaynaklarını yatlarda katlarda hiltonun altında hayat kadınlarıyla yemesi beni çok da mutlu eden bir durum değil. Bu sebep ile çalışmalarıma yakın dostlarımı da kattım ve ilerleme katediyoruz düşüncesindeyim. Bunların dışında, zaten hepinizin bildiği üzere (You may well know kalabalığı..) iş hayatından geri kalan vakitlerde ayaklarınızı uzatıp mojito içeyim rüyalarını anca yatak sahilinde görübiliyorsunuz. Kronolojik ilerlemeyle gittiğimizde 2015 yılından bana çok da birşey kalmadığını söyleyebilirim. Perpetual takvimimin bile içine sıçan bir yıl olduğunu düşünürsek, istifa ve yeni şirketten sonra daha efektif çalışmaya başladığıma inanıyorum. Bunun sebebi belki de takvim saat dengesinin 180 derece açı yaparak geceye dönmesidir diye düşünüyorum çünkü en azından gündüzün yalanları gece çok yok. Birkaç proje ve lakırdıyla buralarda olacağım.

Sevgiler..

Bir Cevap Yazın

