Microsoft Student Partners Kick-Off Toplantısı :)

Güzel bir cumartesi günüydü… Yatağımdan artık bir MSP olduğum bilinciyle uyanırken güzel günün yüzüme vuran ışıklarının akşama değişeceğinin farkındaydım çünkü pılımı pırtımı ve en önemli varlığım bilgisayarımı alıp yollara düşecektim, 6 saatlik kısa bir yolculuktan sonra *özellikle tek kişilik koltuk aldım ki oraya zinde varayım diye :)* dünyanın göz bebeği ve benim Edirne’ye Kırklareli’ne giderken sadece gece köprülerinden aheste aheste geçtiğim İstanbul’a varacaktım. Bu düşüncelerin arasından sıyrılıp yola düşerken, Microsoft ruhu da artık beni ellerimden yakalamış ve boğazın o mis kokularının yanında kalan artık bir baharın eşiğinde beni İstanbul’a doğru yola koymayı başarmıştı🙂

İstanbul’a varıp otelimize yerleştiğimizde, odamda takılmak aklımın ucundan geçmedi ve kendimi elimde Beck’s’imle hemen koridora attım ve diğer MSP dostları aramaya başladım. Hiçbirini tanımıyordum, evet hiçbiriyle oturup muhabbet bile etmemiştim, evet belki de onlar da birbirlerini tanımıyorlardı ama hepimizin MSP’lik hevesi İstanbul’da buluşmuştu. Otelde diğer MSP arkadaşlar ile buluşup Microsoft’u ve içinde bulunduğumuz durumu konuştuk, tanıştık, kaynaştık. Hepsi çok güzel insanlar🙂

Ertesi gün hayallerimizin binasına gidiyorduk belki de. Nişantaşı’ndan Levent’e giden o abidik gubidik yollarda hepimizin aklında eminim ki Türkiye’nin en büyük bilişim firmasından içeri adım atarken neler düşüneceği geçiyordu. Öyle de oldu. Kapıyı aralamadık, direk içeriye daldık🙂  Seminerlerden, sunumlardan sonra çok güzel bir gün geçirerek iki günü de tamamladık. Mentorumuz Mustafa Kasap, çok deneyimli, donanımlı ve bir o kadar da cana yakın biri olarak MSP’lerin gönlünde taht kurdu eminim ki, O’nunla çalışmak umarım hepimiz için büyük bir şanstır🙂 Windows ve Microsoft’un inanılmaz ve bir o kadar da ilgi çekici teknolojilerinin arasında dolanırken ve birbirinden donanımlı, mevkili insanları dinlerken aklınıza tek birşey geliyor;

Ben de bu insanlar gibi, bilişim sektöründe ülkeme yararlı olabilecek miyim ?

Bu sorunun cevabının ne olduğunu çoktan öğrenmiş ve uygulayan onlarca insanın arasında bulunmak, deneyimlerini paylaşmak umuyorum ki 2011-2012 dönemi MSP’leri olarak bizlere de ilham ve güç verecektir. Teknoloji ve sosyal hayatın bir arada yaşandığı bir kompleksin içinde müthiş deneyimler yaşayabildiğimiz için çok mutluyum.

MSP dostlarıma gelince, her biri inanılmaz insanlar, her biri kendi ilgi alanlarında, kendi kişiliklerinde gerçekten ülkemizin nadir insanlarından. En azından ben şuna inandım, hepimiz global bir bakış açısına sahibiz ve hepimiz teknoloji devi Microsoft için canı gönülden çalışmayı son derece arzu ediyoruz. Gece eğlenmelerimiz, şakalaşmalarımız, gülüşmelerimiz ile Microsoft binasını inletmemiz de ne kadar uyumlu ve dost bir MSP grubu olduğumuzu yeterince gösterdi bence. Günden güne olgunlaşan projelerimizle bu sene Microsoft’a olsun ülkemize olsun güzel şeyler katacağımıza eminim🙂

Bir Cevap Yazın

