Okulun Son Günleri…

Merhabalar arkadaşlar, bu hafta son sınavlarıma da girip 2009-2010 sezonunu kapatıcaz inş. Güzel bir yıl için yazacaklarım var elbette. Bunu okullar tam kapandıktan sonra yazmayı düşünüyorum. Son günlerde staj araştırmaları ve bu tarz olaylar sebebiyle teknolojiye gerçekten uzak kaldığımı düşünüyorum. Ama yaz geliyor ve ben deli gibi görsel eğitim indirmeye devam etmekteyim =) Fotoğraf Makinesi mi almalı, köpek mi yoksa motorlu bisiklet mi derken çeşitli kesimlerde koşturdum bu hafta. Staj olarak da kesinleşince buradan onu da duyuracağım. Yakında 3Ds-Max derslerine de devam edeceğiz.

Bir Cevap Yazın

