Eset Nod32 Dönemim…

Bilgisayarınızı korumak ve bilgisayarınıza hakim olabilemek gerçekten önemli, hatta kritik bir durum dönemimizde. Ben de herkes gibi bu konuda ilgili ve bilgili sayıyorum kendimi ve bilgisayarıma üst düzey bakımlar uyguladığım da ayrı bir gerçek. Bunlardan ayrı olarak virüs dertleri ayrı bir sorun olarak ortaya çıkmakta, bu sorunu da çeşitli virüs tarayıcıları deneyerek, kullanarak yavaş ve uzun bir dönemde tartıyorsunuz. Son bir yıldır Mcafee adlı, bilinen bir virüs tarayıcıyı lisanslı olarak kullanıyordum, hani sorarsanız memnundum, kullandığım 1 yıl içerisinde bana bir zorluk çıkarmadı, bilgisayarımı zor durumlara ve çekilmez hızlara düşürmedi sağolsun ama malesef lisansım sona erdi. Ben de yeni bir program denemek amacıyla “Eset Nod32” programına geçiş yaptım. İmkan olursa 1 yıl da Nod32’yi kullanıp denemek, üzerinde bilgi edinmek istiyorum. Sistem güvenliği ve bunun gibi ilişkisel veritabanlarını en iyi şekilde kullanan programların virüs tarayıcılar olduğunu düşünürsek ben de kendime bu anlamda umarım birşeyler katarım. Norton ve Kaspersky deneyen arkadaşlarımın önerileri Kaspersky oldu ancak key sorunu güvenli ve düzgün kullanmak için sizleri mecbur lisans almaya mecbur kılıyor. Haftada bir key aranıp bulunur elbet ancak ben şimdilik bunlarla uğraşmak istemedim çünkü Mcafee’den gelen düzenlilik ve rahatlık devam etsin istiyorum. Bakalım Nod32 nasıl bir iş çıkaracak büyük dosyalara, yüzlerce programa sahip bilgisayarımda. Toplamda 8.5 Milyon dosyamın arasından sağ çıkabilecek mi göreceğiz. İlk taramayı başlattım bile =) iyi geceler… Yorumlarınızı ayrıca bekliyorum virüs koruyucu programlar anlamında….

Technorati Etiketleri: ,,,,,,,,,,,,,

Bir Cevap Yazın

