Daçe’den Nameler… =)

Sevgili arkadaşım Berkay Daçe’nin olağanüstü blog performansı devam etmekte. Berkay’ı önceden de bir yazımda tanıtmıştım, kendisi “Blogger”’ın gözde blogcularındandır. Benim de yakından izlediğim ve sizlerin de yakından izleyip özenle okumanızı, takip etmenizi önerdiğim Daçe Der ki,kendisi tam bir metin canavarı =)… Daçe’nin izniyle yine yazılarından bir tanesinin bir bölümünü burada paylaşmak istedim, benim çok ilgimi çekit. Eğer siz de gecelere kadar internette uğraşıyorsanız, vaktiniz PC başında geçiyorsa yazı mutlaka ilginizi çekecektir ve “Harbi Haaa !!” gibi tepkiler vereceksiniz. Lafı fazla uzatmadan küçük yazıyı yayınlıyorum.. Berkaycım blogunu severek takip ediyoruz. Buradan ulaşabilirsiniz…

“● Atıyorum, gecenin 3’ünde herhangi bi siteye, bloga, bi yere giriyosun. Orda "Şu an kaç kişi online" diye bişey oluyo. "Şu an kaç insan sitede geziniyo" diye. İşte tam orda, 2 yazıyo bazen. Gecenin 3ünde. Issız bi yer. Ama senden başka biri daha var. O insanla gidip tanışmak istemez misin? Yani oturalım bi kahve içelim karşılıklı, ne biliyim işte kaynaşalım arkadaş olalım falan. Hatta sadece "2" yazınca diil, yine gecenin 3ünde dolaşırken 8 falan yazıyo. Ben o diğer 7 kişiyi çok merak ederim. Çok ıssız bi saatte, ıssız bi internet sitesi, ama benim gibi 7 tane daha var. Bence ben o insanlarla iyi anlaşırım, çok iyi dostluklar kurabilirim. Ah o 7 kişiyi bi bulsam gençlik filmi bile çekerim, en son herkes ölür ben kalırım falan gerçi ama. Öyle garip de düşüncelerim var işte.
● Büyük Yalan: Ya da mesela bazı sitelerde şey oluyo, "Hangi ülkeden kaç kişi girmiş?" diye bişey. Altında liste var işte, yazıyo "Ukrain 4, Colombia 6, Turkey 82, USA 16, Republic of South Africa 9" falan. O sitenin sahibi inanıyor mu hakkaten ona? Ya da o uygulama gerçekten doğru mu gösteriyo yani? Hayır mesela düşünüyorum, kim benim bloguma Kolombiya’dan katılır, kim Nijerya’dan merak edip de girer. Bi de düşünsene şey oluyo böyle, elin Afrikalısı oturuyo öyle. Bi anda diyo ki "d…a…çe..derki…blogspot..nokta…kom!" falan. Böyle bi anda aklında beliriyo mu acaba sitenin adresi ki? Ya da rüyasında beni mi görüyo nedir. Elin Afrikalısının rüyasında beni görmesi bir an için korku dolu anlara sebep oldu. Geçti.”  (13 Şubat 2010 – Dacederki Blog)

Technorati Etiketleri: ,,,,,,,,,

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s