YGA Mülakatına Hak Kazandım…

Merhabalar, geçenlerde katıldığımız ve güzel geçen YGA Liderlik Konferansından sonra yapılan mülakat elemelerini de geçerek 17.000 kişi arasından 400 kişi içine girmeyi başardım. Tabiiki bu bir sınav gibi düşünülemez, kişisel yazışmalar ile gelişen bir durum. 12 Aralık’ta mülakata gideceğim, umarım iyi geçer ve YGA ailesine katılmaya bir adım daha yaklaşırım…..

Technorati Etiketleri: ,,,,,

YGA Mülakatına Hak Kazandım…” için 3 yorum

  1. merhaba bende bu sene zirveye katılmaya hak kazandım acaba neye göre 2. elemeler yapılıyor ve mülakatta nmasıl sorular geliyor bilgi verebilirmisiniz teşşekür ederim

    1. mülakatta aslında genel çerçevesiyle sizleri tanımaya çalışıyorlar, bu gönüllülüğü yapabilecek misiniz sorusuna yanıt arıyorlar. Mesela belli başlıklar altında konuları yorumlamanız bekleniyor, Sinan Yaman’ın ilginç soruları da gelebiliyor… Okulumuzdan Volkan Ulutaş’a da bu konu hakkında direkt olarak başvurabilirsiniz, YGA konusunda o benden daha bilgili ve deneyimlidir. Teşekkürler.

Bir Cevap Yazın

